laropatient

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2012

Besök av min bror :)

Av Johan - 2 augusti 2012 12:13

Igår var jag o skrållan o hälsade på min mamma ! Min bror Jonas är och hälsar på!

Var nästan 4 år sen jag träffade honom! vi hade en grymt trevlig kväll :)

Idag ska skrållan vara hemma o vila, är ju mindre än 1 månad tills vincent eller maya kommer ( vår bebis )

Så hon behöver all vila hon kan få ! Dessutom är hon så gormig ;) igår skällde hon  på mig...

Pga att jag ville stanna till ca 20.00 o hon ville att vi skulle gå hem vid 18 tiden... Det roliga i det hela var att hon inte sa att hon ville gå vid 18... Utan hon tyckte att jag skulle ha fattat det ändå.... Hmm hon är rolig ibland ;) Men jag älskar henne ändå.... ;)


Nu ska jag ta en promenad hem till min mamma för att hälsa på min bror :)


Ha en härlig dag! / / Johan..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 29 november 2013 06:37

Hej vänner! Wov! det var ett tag sedan jag skrev nu ;) Kan väl säga att det varit fullt upp senaste året typ ;) Jag behandlas fortfarande med Metadon ! och har numera en snart 15 månader gammal dotter som heter Maya <3 en helt underbar liten ...

Av Johan - 6 september 2012 14:05

Hej läsare o vänner :) Oj nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen! Vi har haft mycket på senaste jag och Elina! Då vi väntar på att bebisen ska titta ut!!! Elina har idag gått 1 vecka över tiden! puh segt! men snart så =) Idag har ja...

Av Johan - 28 augusti 2012 09:44

Hej vänner & Läsare ! :) Idag är det endast 2 dagar kvar till min älskling har BF ! :) så jag är minst sagt nervös och förväntansfull! :) Idag är jag ledig ! jag började dagen med en promenad på ca 7 kilometer :) Grymt skönt o promenera o lyssna...

Av Johan - 25 augusti 2012 10:50

Godmorgon vänner & läsare ! Äntligen helg! Elina är ju i vecka 40 nu, och har det ganska jobbigt med sammandragningar o förvärkar... Tyvärr påverkar det även hennes nattsömn ( Och min ;) ) Så inatt var vi uppe ca varannan timme! Jag gick med upp so...

Av Johan - 24 augusti 2012 10:06

Hej vänner!=) Idag är det endast 6 dagar kvar tills min kvinna har beräknadfödsel :) Jag minns i början av graviditeten då tyckte vi att det var hur långt som helst kvar tills vi skulle få Bebisen ;) Tiden har gått smabbt och snart har vi h*n :) ...

Presentation


Numera drogfri Heroinist som sedan december 2010 är drogfri med hjälp av metadonbehandling! I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards