laropatient

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Irriterad

Av Johan - 8 augusti 2012 11:39

Som ni vet sen tidigare så ska jag& min kvinna ha barn den 30-8 denna månad:) Är bara 3 veckor kvar! Puh börjar bli nervöst! Men känns underbart!

Nu till saken! Elina (Min sambo) har till o från haft problem med hennes syskon och mamma ( främst 1 syster)

Dom har regelbundet kritiserat oss på olika sätt, Senaste "grejen" var att Elinas syster vi kan kalla henne "X" Helt öppet skrev i elinas "logg" på facebook om saker som är privata....

Elina tog då bort inlägget, det dröjde då ca 1 timme tills det kom ännu ett... med otrevligt innehåll....

Då valde hon o ta bort sin syster som vän på facebook ( Varför vara vän med någon som bara kommer med kritik)

Dagen efter ser jag att Elinas mamma skrivit i elinas logg och ifrågasatt varför Elina tagit bort X som vän?!?

Samt att hon skrev om privata saker.... Och skällde på henne som att hon är en 5 årig flicka!

Elina ringde då upp hennes mamma och frågade varför hon skrev ett sånt inlägg? och varför hon helt plötsligt var inblandad i detta?!?

Elina fick då höra både ett och annat... Bland annat att hon är en notorisk lögnare! och att hennes syskon alla anser att hon är omogen och inte tar ansvar för sitt liv! ( Vi var tydligen temat på senaste söndagsmiddan ;) Haha tillåt mig skratta... ( Tragiskt )

Elina och jag har iaf fått nog nu!

Fortsättning på detta tema kommer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 29 november 2013 06:37

Hej vänner! Wov! det var ett tag sedan jag skrev nu ;) Kan väl säga att det varit fullt upp senaste året typ ;) Jag behandlas fortfarande med Metadon ! och har numera en snart 15 månader gammal dotter som heter Maya <3 en helt underbar liten ...

Av Johan - 6 september 2012 14:05

Hej läsare o vänner :) Oj nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen! Vi har haft mycket på senaste jag och Elina! Då vi väntar på att bebisen ska titta ut!!! Elina har idag gått 1 vecka över tiden! puh segt! men snart så =) Idag har ja...

Av Johan - 28 augusti 2012 09:44

Hej vänner & Läsare ! :) Idag är det endast 2 dagar kvar till min älskling har BF ! :) så jag är minst sagt nervös och förväntansfull! :) Idag är jag ledig ! jag började dagen med en promenad på ca 7 kilometer :) Grymt skönt o promenera o lyssna...

Av Johan - 25 augusti 2012 10:50

Godmorgon vänner & läsare ! Äntligen helg! Elina är ju i vecka 40 nu, och har det ganska jobbigt med sammandragningar o förvärkar... Tyvärr påverkar det även hennes nattsömn ( Och min ;) ) Så inatt var vi uppe ca varannan timme! Jag gick med upp so...

Av Johan - 24 augusti 2012 10:06

Hej vänner!=) Idag är det endast 6 dagar kvar tills min kvinna har beräknadfödsel :) Jag minns i början av graviditeten då tyckte vi att det var hur långt som helst kvar tills vi skulle få Bebisen ;) Tiden har gått smabbt och snart har vi h*n :) ...

Presentation


Numera drogfri Heroinist som sedan december 2010 är drogfri med hjälp av metadonbehandling! I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards