laropatient

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Vecka 37 (36+0)

Av Johan - 3 augusti 2012 11:12

Idag är vi i vecka 37 :) så nu är det inte långt kvar!!! Puh det känns nervöst! Ungefär som när man står o kollar ner i ett stup! :)

Men jag är så himla glad&lycklig över att vi ska få detta barn! Vårat mirakel som ingen ska få ta ifrån oss!!! Ett barn som är en blandning av mig och Elina! Jag vet att hon kommer vara världens bästa mamma :) och jag bästa pappa!=)


Mötte min Rosa idag på morgonen och promenerade med honom upp till Laro ( Han skulle hämta sin medicin)

Sen gick vi o handlade på Ica! Han bjöd mig o Elina på Hallonpaj ! :) Sen spelade vi en omgång Chicago ! Elina spöade skiten ur oss ( Som vanligt) min flickvän är värsta "Korthajen" ;) Hehe....

Nu ska vi mysa en stund, Sen ska vi ta bussen till vårt kära Coop ;) Vanligtvis brukar vi gå men Elina är så långt gången nu så vi måste åka buss! ;) He He... Hon ser ut som en liten palt.... Men sjukt söt! ;)

Ha en bra dag! / / Johan...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan - 29 november 2013 06:37

Hej vänner! Wov! det var ett tag sedan jag skrev nu ;) Kan väl säga att det varit fullt upp senaste året typ ;) Jag behandlas fortfarande med Metadon ! och har numera en snart 15 månader gammal dotter som heter Maya <3 en helt underbar liten ...

Av Johan - 6 september 2012 14:05

Hej läsare o vänner :) Oj nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen! Vi har haft mycket på senaste jag och Elina! Då vi väntar på att bebisen ska titta ut!!! Elina har idag gått 1 vecka över tiden! puh segt! men snart så =) Idag har ja...

Av Johan - 28 augusti 2012 09:44

Hej vänner & Läsare ! :) Idag är det endast 2 dagar kvar till min älskling har BF ! :) så jag är minst sagt nervös och förväntansfull! :) Idag är jag ledig ! jag började dagen med en promenad på ca 7 kilometer :) Grymt skönt o promenera o lyssna...

Av Johan - 25 augusti 2012 10:50

Godmorgon vänner & läsare ! Äntligen helg! Elina är ju i vecka 40 nu, och har det ganska jobbigt med sammandragningar o förvärkar... Tyvärr påverkar det även hennes nattsömn ( Och min ;) ) Så inatt var vi uppe ca varannan timme! Jag gick med upp so...

Av Johan - 24 augusti 2012 10:06

Hej vänner!=) Idag är det endast 6 dagar kvar tills min kvinna har beräknadfödsel :) Jag minns i början av graviditeten då tyckte vi att det var hur långt som helst kvar tills vi skulle få Bebisen ;) Tiden har gått smabbt och snart har vi h*n :) ...

Presentation


Numera drogfri Heroinist som sedan december 2010 är drogfri med hjälp av metadonbehandling! I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards